ПК «Будівельні Технології: КОШТОРИС 8»!
Шановні користувачі ПК «Будівельні Технології: КОШТОРИС 8»!
Вийшла нова версія програми «Будівельні Технології: КОШТОРИС 8», версія від 04 липня 2022 року.
Завантажити оновлення можна тут >>>.
1. Додано Усереднені показники транспортних витрат на перевезення будівельних вантажів автомобільним транспортом станом на 01.06.2022.
2. Додано Усереднені показники вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, вартість паливно-мастильних матеріалів станом на 01.06.2022.
3. Реалізовано розрахунок договірних цін та актів приймання виконаних робіт за укрупненими показниками вартості робіт (УПВ). Для розрахунку договірної ціни за УПВ у вікні налаштування договірної ціни на вкладці «Кошторисна документація» встановіть опцію «Розрахунок за укрупненими показниками», рис. 1.

Рис. 1. Установка опції «Розрахунок за укрупненими показниками»
В результаті встановлення даної опції кожна позиція локального кошторису розраховуватиметься програмою з урахуванням прямих, загальновиробничих та адміністративних витрат, інших витрат за главами 8–12 ЗКР, у тому числі коштів на покриття витрат, пов'язаних з інфляційними процесами та прибутку. Результат розрахунку укрупненого показника вартості відображається програмою у вікні «Локальний кошторис» у стовпцях «Укрупнені показники – Одиниці» та «Укрупнені показники – Усього», рис. 2.

Рис. 2. Відображення вартості укрупнених показників у локальному кошторисі
4. Реалізовано форми друкованих документів:
- Договірна ціна за укрупненими показниками вартості (Додаток 31);
- Акт приймання виконаних будівельних робіт за укрупненими показниками вартості (Додаток 31.1);
- Акт вартості обладнання УПВ.
Докладніше про розрахунок договірної ціни та актів приймання виконаних робіт за укрупненими показниками вартості можна переглянути тут >>>
5. Змінені показники визначення ліміту коштів на виконання будівельних робіт (крім ремонтно-будівельних) у зимовий період в інвесторській кошторисній документації, Настанова, Додаток 22.
6. Покращено розрахунок та друк документів ЗЕД:
Звіт про виконання робіт за контрактом (договором) на об'єкті будівництва за період (місяць/рік), Кошторисні норми України. Настанова з визначення вартості будівництва, Додаток 38;
Підсумковий звіт про вартість виконаних робіт за контрактом (договором) на об'єкті будівництва за період, Кошторисні норми України. Настанова з визначення вартості будівництва, Додаток 39;
Акт здачі-приймання виконаних будівельних робіт, Кошторисні норми України. Настанова з визначення вартості будівництва, Додаток 40.
7. Реалізовано редагування поправок до технічних частин нормативних збірників в позиціях локального кошторису. Зокрема, Ви можете уточнити коефіцієнт витрат праці або часу експлуатації будівельних машин, наприклад, якщо відповідно до технічної частини, цей коефіцієнт встановлюється в діапазоні від - до. Щоб відкрити вікно для редагування поправки, у вікні «Локального кошторису» натисніть на піктограму, розташовану в стовпці «Поправка», рис. 3

Рис. 3. Редагування поправок до позицій локального кошторису
8. Реалізовано пакетний друк договірної ціни та актів приймання виконаних робіт з супутніми документами до них. Відкрийте акт приймання або договірну ціну та виберіть меню «Кошторисні документи» - «Пакетний друк», рис. 4

Рис. 4. Вибір команди «Пакетний друк»
У вікні «Пакетний друк» натисніть кнопку та виберіть альбом документів: «Договірна ціна та розрахунки до договірної ціни» або «Акт приймання та розрахунки до акту», рис. 5.

Рис. 5. Вибір альбому документів
Якщо Ви вибрали альбом «Договірна ціна та розрахунки до договірної ціни», програма виведе на друк наступний комплект документів: договірна ціна, розрахунки до договірної ціни, ресурсна відомість, розрахунок 1-1 прямих витрат, розрахунок 1-2 загальновиробничих витрат.
Якщо Ви вибрали альбом «Акт приймання та розрахунки до акту», програма виведе на друк наступний комплект документів: акт приймання виконаних будівельних робіт, акт вартості устаткування, розрахунки до акту приймання виконаних робіт, ресурсна відомість, розрахунок 1-2 загальновиробничих витрат.
Також програма автоматично сформує зміст до пакету документів, якщо відповідна опція буде встановлена у вікні «Пакетний друк», див. рис. 5.
9. Реалізовано інтеграцію програми Кошторис 8 із сервісом електронного документообігу «Вчасно». Тепер Ви можете надсилати документи на підпис Вашим контрагентам, переглядати та завантажувати підписані документи не виходячи з програми Кошторис 8! Декілька простих кроків для запровадження електронного документообігу:
– Зареєструйтесь на сервісі «Вчасно» та підключіть тариф «Інтеграція» (детальніше див. «Тарифи Вчасно»).
– Щоб налаштувати обмін електронними документами з програмою Кошторис 8 на сервісі «Вчасно» зайдіть у редагування свого облікового запису та створіть токен (детальніше https://help.vchasno.com.ua/token).
– У програмі Кошторис 8 у вікні «Налаштування» (меню «Сервіс» - «Налаштування») перейдіть на вкладку «Документообіг» та введіть токен у відповідне поле. Щоб прискорити введення токену, скопіюйте його на сервісі «Вчасно» і вставте в поле «Токен» натисканням клавіш Ctrl+V. Натисніть кнопку «Застосувати», рис. 6.

Рис. 6. Налаштування інтеграції із сервісом документообігу «Вчасно»

Рис. 7. Команда завантаження документа на сервіс «Вчасно»
У вікні «Параметри надсилання документа на «Вчасно» на вкладці «Типи документів» оберіть тип документу та порядок його підписання, рис. 8.

Рис. 8. Налаштування параметрів надсилання документа
На вкладці «Загальні реквізити» введіть коротку назву, номер та дату документа, вкажіть суму, рис. 9. Ці поля не є обов'язковими для заповнення, але їх наявність дозволить швидше знаходити документ на сервісі «Вчасно».

Рис. 9. Заповнення загальних реквізитів документа
На вкладці Контрагент виберіть організацію-контрагента. Для цього натисніть кнопку, розташовану в полі «Контрагент» та виберіть організацію з вікна «Контрагенти», рис. 10.

Рис. 10. Вибір контрагента
Вкажіть e-mail співробітника, який підписуватиме документ з боку контрагента. Для цього натисніть кнопку, розташовану в полі «Email». Натисніть кнопку «Застосувати», щоб завантажити документ на сервіс «Вчасно», рис. 10.
Якщо документ успішно завантажився на сервіс «Вчасно», програма виведе на екран повідомлення: «Документ готовий для підпису та відправки контрагенту». Тепер Ви або Ваш контрагент може зайти на сервіс «Вчасно» через Web-інтерфейс та підписати документ за допомогою ЕЦП.
Ви можете завантажити на сервіс «Вчасно» будь-який документ (файли формату PDF, MS Word, MS Excel). Для цього виберіть меню «Сервіс» - «Документи «Вчасно» - «Надіслати документ», рис. 11.

Рис. 11. Вибір меню для перегляду документів, що завантажені на «Вчасно»
Ви можете переглядати документи, які завантажені на «Вчасно», залишати до них коментарі або видалити завантажені документи. Для цього виберіть меню «Сервіс» - «Документи «Вчасно» - «Перегляд документів», рис. 11.
Програма відкриє вікно, в якому відображаються завантажені на «Вчасно» документи, рис. 12.

Рис. 12. Перегляд документів, що завантажені на «Вчасно»
Щоб завантажити документ з сервісу «Вчасно» на Ваш комп’ютер, натисніть піктограму «Завантажити», рис. 12. В результаті програма завантажить на Ваш комп’ютер архів, який містить документ та електроні підписи до нього.
Щоб відкрити текст документа, виберіть його у списку та клацніть на піктограму «Перегляд PDF», рис. 12.
Щоб видалити документ – натисніть на піктограму «Видалити», рис. 12.
Щоб перейти до документа на сервісі «Вчасно», клацніть піктограму, розташовану в стовбці «Посилання», рис. 12.
Щоб додати коментар до документа, клацніть піктограму, розташовану в нижній частині вікна на вкладці «Коментарі», рис. 12.
Докладніше щодо інтеграції програми Кошторис 8 з сервісом електронного документообігу «Вчасно» можна переглянути тут >>>
10. Реалізована можливість редагування загального обсягу ресурсу за кошторисом (витрати ресурсу «за фактом»). Для цього у вікні «Ціни і тарифи» введіть необхідний обсяг ресурсу в поле «Кількість», рис. 13.
В результаті програма автоматично розрахує витрати ресурсу для кожної позиції кошторису так, щоб сумарний обсяг ресурсу відповідав заданій величині.

Рис. 13. Введення фактичних витрат ресурсів за кошторисом
Бажаємо Вам приємної та продуктивної роботи, бережіть себе та своїх рідних!
З приводу придбання програмного комплексу Будівельні Технології: КОШТОРИС 8, продовження договору на обслуговування або отримання додаткової інформації по програмному комплексу звертайтеся за тел.
(097) 924-35-60 Ігор або надсилайте Ваш запит по електронній пошті mcdm@ukr.net
Архів
- 2025
- 2024
- 2023
- 2022
- 2021
- 2020
- 2019
- 2018