ФЕРОСПЛАВНИЙ ЩЕБІНЬ
Фахівці ДП «ДерждорНДІ» продовжують вивчати можливості та сферу застосування у дорожньому будівництві щебеневих матеріалів, які отримують шляхом подрібнення та розсіву шлаків від виробництва марганцевих феросплавів.
Раніше ми повідомляли про розроблення нового стандарту щодо технічних умов на щебеневі матеріали з металургійних шлаків для дорожнього будівництва, а сьогодні представимо результати лабораторного дослідження феросплавних щебеневих матеріалів виробництва АТ "НІКОПОЛЬСЬКИЙ ЗАВОД ФЕРОСПЛАВІВ".
За результатами лабораторних випробувань можна констатувати, що матеріали з Нікопольського заводу відповідають вимогам чинних нормативних документів і можуть бути застосовані у двох напрямках:
БЕЗ в’яжучих:
щебінь всіх фракцій - для влаштування шарів основи дорожнього одягу;
пісок і щебінь всіх фракцій - для виробництва щебенево-піщаних сумішей.
З в’яжучими, для виробництва:
асфальтобетонних сумішей;
бітумо- та органо-мінеральних сумішей;
чорного щебеню або щебеню обробленого просоченням;
щебенево-піщаних сумішей, оброблених неорганічним в’яжучим.
Враховуючи масштаби та необхідність оперативного виконання національної програми «Велике будівництво», для практичного виконання постанови КМУ «Про застосування відходів промисловості в дорожньому будівництві» вважаємо за доцільне використання цих феросплавних щебеневих матеріалів при відновленні автомобільних доріг за відповідного техніко-економічного обґрунтування.
Застосування таких матеріалів дозволить:
зменшити шкідливий вплив промислового виробництва на навколишнє середовище;
забезпечити масштабну утилізацію відходів промисловості;
отримати економію при виконанні дорожньо-будівельних робіт без зниження їх якості.
Архів
- 2025
- 2024
- 2023
- 2022
- 2021
- 2020
- 2019
- 2018