Засідання Науково-технічної ради
Сьогодні відбулось чергове засідання Науково-технічної ради інституту, на якому були розглянуті актуальні наукові розробки як нашого інституту, так і провідних дорожніх університетів України - Національного транспортного університету (НТУ) та Харківського національного автомобільно-дорожнього університету (ХНАДУ).
Так, представники ХНАДУ представили результати проведеної роботи з розробки програмного забезпечення по оцінці збитків від проїзду великовагових транспортних засобів по автомобільних дорогах загального користування. Програма дозволить зіставляти результати автоматизованого та чисельного розрахунку руйнівної дії транспортних засобів за сезонами року та сумарного коефіцієнта приведення транспортного засобу до розрахункового навантаження.
Також були представлені результати наполегливої роботи у сфері проведення досліджень температурної неоднорідності гарячих асфальтобетонних сумішей. До уваги наукової спільноти було надано методичні рекомендації з контролю якості при транспортуванні, укладанні та ущільненні АБС, які застосовуються для оцінювання температурних показників гарячих асфальтобетонних сумішей, в т.ч. полімерасфальтобетонних та щебенево-мастикових.
Представники НТУ представили результати роботи по проведених дослідженнях щодо встановлення вимог до деформаційних характеристик земляного полотна та основи дорожнього одягу, а саме надали практичні рекомендації щодо граничної величини модулів деформації земляного полотна та основи дорожнього одягу під час виконання дорожньо-будівельних робіт.
Науковці ДП «ДерждорНДІ» представили результати досліджень технології гарячого ресайклінгу на дорозі, результатом яких є практичні пропозиції щодо впровадження технології для різних типів та видів асфальтобетонів. Наші фахівці розробили вимоги до порядку та технологічних параметрів процесів гарячого ресайклінгу асфальтобетону на дорозі без зміни або зі зміною складу асфальтобетону.
Головою засідання неодноразово відмічалось актуальність даних розробок. Сподіваємось, що ці напрацювання зможуть допомогти вирішити складні технічні рішення щодо проектування, ремонту та експлуатаційного утримання автомобільних доріг.
Архів
- 2025
- 2024
- 2023
- 2022
- 2021
- 2020
- 2019
- 2018