ТАРАСЕНКО ЛЕОНІД ПЕТРОВИЧ
Співавтор науково-технічних розробок, рекомендацій, методик і технологій проведення робіт із наявним асфальтобетоном.
Зробив великий вклад у розбудову та вдосконалення автомобільних доріг Донбасу та сприяв пришвидшенню науково-технічного розвитку дорожньої галузі.
ЖИТТЄВИЙ ШЛЯХ
Народився 4 серпня 1926 р. (Донецька область).
У 1952 році закінчив механічний факультет Автомобільно-дорожнього інституту і отримав спеціальність «Інженер-Механік». Одразу після закінчення розпочав свій трудовий шлях на підприємствах дорожньої галузі: трест «Южводстрой» (1952-1956), Управління автотранспорту Міністерства вугільної промисловості (1856-1957), транспортне управління Совнархоз (1958-1962), обласне виробниче управління будівництва і експлуатації автомобільних доріг (1986-1972)
У 1972 році захистив дисертацію у аспірантурі Харківського автомобільно-дорожнього інститут і отримав вчений ступінь кандидата технічних наук.
РОБОЧИЙ ШЛЯХ
З 1986 р призначений на посаду директора нашого інституту, на якій працював до 1994 року.
Наукова діяльність Тарасенко Л. П., в період роботи в нашому інституті, була присвячена проблемам регенерації старого асфальтобетону.
НАУКОВІ ІНТЕРЕСИ
Тарасенко Л.П. був співавтором науково-технічних розробок, рекомендацій, методик, технологій проведення робіт із старим асфальтобетоном. Результати проведених досліджень дозволили виконувати роботи з розпушування і роздрібнення верхніх шарів старого асфальтобетону, як правило, високомеханізованим способом. Один із них, так званий «холодний» спосіб, здійснювався на базі існуючих дорожньо-будівельних машин з наступним транспортуванням асфальтового лому до установок по переробці старого асфальтобетону (коли весь процес по розпушуванню і прибиранню відбувається при температурі навколишнього середовища).
Другий – «гарячий» спосіб полягає в терморозігріванні, фрезеруванні розігрітих шарів та відвантаження асфальтового лому до установок для вторинної переробки з наступним його використанням як для улаштування основ чи узбіч, так я в якості активної добавки до одно типового асфальтобетону, що знову готується.
Але основна увага Тарасенко Л.П., як науковця, була приділена методу термопрофілювання, коли виникає необхідність ремонту доріг внаслідок деформації верхніх шарів асфальтобетону у вигляді колійності, напливів, зсувів, неглибоких ям, тріщин тощо. Задача полягала в тому, щоб надати покриттю рівність без істотного підвищення капітальності конструкції дорожнього одягу.метод термопрофілювання створив можливість вирішення даних видів ремонту термомеханічним способом шляхом гарячого переформування ремонтує мого шару асфальтобетону безпосередньо в покритті доріг.
Зробив великий вклад у розбудову і вдосконалення автомобільних доріг Донбасу та сприяв пришвидшенню науково-технічного розвитку дорожньої галузі.
Нагороди: орден Леніна (1971 р.), орден «Трудового Красного Знамени» (1981 р.), орден «Знак пошани», звання «Заслужений будівельник україни».
Помер 23 січня 2001 р.
Суміжні матеріали
- ШУЛЬГІН МИКОЛА ПАВЛОВИЧ
- КОВАЛЬ ПЕТРО МИКОЛАЙОВИЧ
- РАДОВСЬКИЙ БОРИС САМОЙЛОВИЧ
- РИБАЛЬЧЕНКО АНАТОЛІЙ АНДРІЙОВИЧ
- ЄГОРОВ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ
- ВИРОЖЕМСЬКИЙ ВАЛЕРІЙ КОСТЯНТИНОВИЧ
- ВОЛОДЬКО ВАСИЛЬ ПАВЛОВИЧ
- НАГАЙЧУК ВАСИЛЬ МИХАЙЛОВИЧ
- КУЧМА МИХАЙЛО ІВАНОВИЧ
- ШТІЛЬМАН ЄФИМ ЙОСИПОВИЧ
- САСЬКО МИКОЛА ФЕДОРОВИЧ
- МІЩЕНКО МИХАЙЛО ЛЕОНІДОВИЧ
- ЧОБОРОВСЬКА ІРИНА СТЕПАНІВНА
- ЛИТВИНЕНКО АНАТОЛІЙ СЕМЕНОВИЧ
- КИРИЧЕНКО ЛЮБОВ ФЕДОРІВНА
- ПАВЛЕНКО ВАЛЕРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
- ДУХОВНИЙ ІСАК ЗЕЛИКОВИЧ
- ЗАБИШНИЙ ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ
- ТАРАСЕНКО ЛЕОНІД ПЕТРОВИЧ
- МАРТИНЕНКО ЛЕОНІД СЕРГІЙОВИЧ
- МАКАРЧУК ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ
- КОВАЛЬОВ ПЕТРО МИКОЛАЙОВИЧ