СЕКЦІЯ 5
Фахівці ДП "ДерждорНДІ" продовжують активно співпрацювати з Службами автомобільних доріг в областях задля оперативної та якісної реалізації національної програми «Велике будівництво».
В рамках такої роботи вчора відбулось засідання Секції 5 «Проектування автомобільних доріг та мостів» Науково-технічної ради нашого Інституту у форматі відеоконференції.
В ході засідання розглядались проектні рішення по об’єктам капітального та поточного середнього ремонту Чернігівської, Сумської та Дніпропетровської областей.
Традиційно члени секції особливу увагу приділяли питанням, що стосуються:
- технологічності та вартості конструкцій дорожнього одягу;
- стану штучних споруд та варіантів їх ремонту;
- наявності достатніх вихідних даних для прийняття проектних рішень;
- схем організації дорожнього руху та безпечної дорожньої обстановки в цілому;
- вартості та транспортних схем доставки дорожньо-будівельних матеріалів.
Наша спільна мета - максимальне врахування проектувальниками останніх напрацювань в нормативно-технічних документах та вибір оптимальних технологічних рішень.
На ділянках ремонту автомобільної дороги Н-23 Кропивницький – Кривий Ріг – Запоріжжя планується застосування двох сучасних технологій:
- використання відходів промисловості (металургійних шлаків) у конструкції дорожнього одягу. Застосування таких матеріалів є практичною реалізацією постанови КМУ «Про застосування відходів промисловості в дорожньому будівництві»;
- влаштування дорожнього покриття з укочуваного цементобетону (RCC - Roller Compacted Concrete). Ця технологія давно застосовується в дорожньому будівництві у світі, але є досить новою для нашої країни.
Архів
- 2025
- 2024
- 2023
- 2022
- 2021
- 2020
- 2019
- 2018