ПІДСУМКИ 2020
Рік, що минає був неоднозначним.
З однієї сторони був дуже складним - весь світ стикнувся з серйозними викликами: криза коронавірусу, протести, катастрофи, біди, втрати…
Але з іншої сторони...
Цей рік став революційним для дорожньої галузі України - роком рекордів і перемог:
- побудовано і відремонтовано найбільшу за часи Незалежності України кількість кілометрів автомобільних доріг;
- дорожня галузь отримала рекордне фінансування захистивши економіку від кризи, генеруючи мультиплікативний ефект;
- піднявся престиж інженерних спеціальностей, адже нарешті дорожники почали отримувати достойну заробітну плату.
А головне – громадяни України в усіх куточках України відчули, що значить пересуватися якісними дорогами.
Цей рік став революційним і для нашої команди ДП «ДерждорНДІ». Наш колектив завдяки своїй ефективній та злагодженій роботі досягнув неймовірних результатів:
Вперше за власною науковою методологією здійснили пріоритезацію об’єктів Великого будівництва, оновивши Програму розвитку доріг.
Розробили Програму відновлення мостів та Програму будівництва цементобетонних доріг.
Взяли участь у розробці тендерної методології, завдяки якій на дорожньому ринку сформовані єдині правила гри.
На замовлення Мінрегіону підготували зміни до системи ціноутворення не лише для дорожньої галузі, а й усієї сфери будівництва.
Сприяли підвищенню якості проектної документації:
- здійснюючи науково-технічний супровід об’єктів дорожнього будівництва та впроваджуючи сучасні матеріали та технології:
- стабілізатори ґрунту;
- арматуру склопластикову для цементобетону;
- підпірні стінки із готових цементобетонних блоків;
- WHITETOPPING;
- укочуваний цементобетон;
- гідроізоляцію для бетонних покриттів;
- віброрезонансну деструкцію;
- монолітні мости;
- гофровані металеві конструкції.
- розглядаючи всі проектні рішення (а з цього року ще й поточний середній ремонт) в рамках Секції 5, створеної на базі Інституту.
Створили доступний для кожного Портал інновацій.
Обстежили та випробували рекордну кількість мостів.
Оновили нормативну базу:
- державні будівельні норми на проектування та будівництво автомобільних доріг;
- національні стандарти щодо:
- утримання автодорожніх мостів;
- методів вимірювання параметрів довкілля та вимог до оцінки впливу на навколишнє середовище в проектах;
- методів випробувань неметалевої композитної арматури;
- технічних вимог до засобів заспокоєння дорожнього руху;
- технічних умов на металургійні шлаки в дорожній галузі.
Завдяки сучасним інформаційним технологіям організували та представили свої наукові напрацювання на 24 заходах, а наші фахівці доповідали на 58!
Для фахівців галузі розробили практичні посібники на актуальні дорожні тематики:
- Буквар доріг майбутнього;
- GREENbook щодо будівництва доріг з цементобетонним покриттям;
- GREENbook щодо експлуатаційного утримання автомобільних доріг.
Підготували та випустили друком та онлайн ДВА Збірника наукових праць “Дороги і мости”, який відповідає найвищим стандартам наукових видань України.
Створили Орган сертифікації персоналу та проходили його акредитацію в Національному агентстві з акредитації України.
Для збереження інституційної пам‘яті дорожньої галузі створили на власному сайті рубрику "Видатні науковці", в якій представили науковців нашого Інституту, що внесли значний вклад в розвиток дорожньої галузі.
Всі ці та інші здобутки стали можливими тільки завдяки злагодженій роботі нашого потужного наукового колективу, а це більше 160 працівників.
Середній вік нашої команди близько 40 років, це гармонійне поєднання завзяття і працьовитості молодих людей та мудрості і досвіду колег старшого віку.
Спільними зусиллями ми зробили все для того, щоб в нашому Інституті було престижно, вигідно і комфортно працювати.
В 2020 році нам вдалось:
- виконати рекордні в історії Інституту обсяги робіт;
- суттєво збільшити рівень заробітної плати співробітникам;
- запровадити медичне страхування для працівників;
- ефективно організувати роботу у дистанційному режимі - запровадили онлайн таблиці завдань для кожного підрозділу та систему Е - відрядження;
- провести конкурс “Рейтинг науковця”, де визначили трьох кращих науковців Інституту з відповідним грошовим заохоченням;
- відкрити доступ до електронної бази наукових статей, яка налічує більше 1000 статей за різними напрямками та працює онлайн 24/7;
- придбати нові та сучасні основні засоби за власні обігові кошти Інституту:
- вантажопасажирський автомобіль Ford Transit Combi;
- прилад для вимірювання рівності дорожнього покриття 2 класу точності за індексом IRI;
- динамічний прогиномір для визначення міцності дорожнього одягу;
- нові керновідбірники та багато іншого.
- запровадити доступ до будівлі за електронними перепустками, на автомобілях інституту встановили GPS-трекери, а у виробничих і лабораторних приміщеннях - відеокамери.
Ми дотримуємося чітко заходів безпеки, пов’язаних з COVID-19 - при вході та на кожному поверсі встановлено диспенсери з антисептиком, щоденно двічі на день здійснюється температурний скринінг та дезінфекція приміщень.
Щиро вдячні кожному нашому працівнику за відмінну роботу, іноді недоспані ночі, роботу на об’єктах у вихідні і на свята. Ваш вклад в розвиток дорожньої галузі вже відчутний кожному користувачу автомобільних доріг.
Дякуємо всім нашим колегам та партнерам за спільну роботу. Впевнені, що наша галузь лише набирає обертів і ми покажемо більшу продуктивність та ефективність у майбутніх дорожньо-будівельних сезонах!
З прийдешніми Новорічними святами!
З відеороликом щодо наших досягнень в 2020 році можна ознайомитись за посиланням https://bit.ly/3aY2Bqb
Архів
- 2025
- 2024
- 2023
- 2022
- 2021
- 2020
- 2019
- 2018