НАУКОВО-ТЕХНІЧНА РАДА
Сьогодні, в рамках чергового засідання Науково-технічної ради ДП "ДерждорНДІ", було розглянуто результати виконання науково-дослідних робіт:
1. Дослідження втоми асфальтобетонів;
2. Методичні документи для реалізації контрактів OPRC.
При виконанні цих робіт враховано передовий європейський досвід.
Відділом бітумних в’яжучих та асфальтобетонів було представлено результати дослідження втоми асфальтобетонів методом визначення опору при чотирьохточковому згині за різних температурних режимів.
Проведення випробувань з дотриманням вимог ДСТУ EN 12697-24 дає можливість рекомендувати методику визначення опору втоми асфальтобетонів за:
- кількістю циклів навантаження до руйнування;
- величиною руйнуючого навантаження;
- коефіцієнтом втоми.
Проведене дослідження фундаментальних показників та методів випробувань відкриває справжнє вікно в Європу, оскільки за результатами роботи був визначений чіткий механізм гармонізації європейських вимог з вимогами національних стандартів, особливо за температури 0 градусів Цельсія. Такий температурний режим характеризується проявом основних дефектів та недоліків дорожнього покриття, а тому прогнозування поведінки матеріалів дає додаткові переваги під час проєктування конструкцій дорожнього одягу.
---------------------
У сучасних умовах відновлення дорожньої мережі, коли темпи виконання робіт на автомобільних дорогах в рамках реалізації національної програми "Велике будівництво" виходять на якісно новий рівень, не менш важливим є питання належного експлуатаційного утримання цих доріг.
Саме тому відділом економічних досліджень та визначення вартості дорожніх робіт ДП "ДерждорНДІ" були розроблені та презентовані "Методичні рекомендації щодо реалізації довгострокових договорів" та "Методичні рекомендації з визначення прогнозних обсягів робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування при реалізації довгострокових договорів», які дають змогу:
- достовірно визначати обсяги робіт для довгострокового контракту;
- об’єктивно підходити до формування очікуваної вартості робіт;
- забезпечити правильність оформлення типового договору.
Оскільки діюча радянська система кошторисного ціноутворення не дозволяє запроваджувати сучасні матеріали та технології діагностики, не забезпечує чітке розмежування відповідальності Замовника і Підрядника за кінцевий результат - комфортний проїзд по якісній дорозі, фахівці Інституту вважають, що широкомасштабне запровадження довгострокових контрактів на експлуатаційне утримання є одним з головних факторів для забезпечення належного рівня експлуатаційного утримання та дасть серйозний поштовх до розвитку дорожнього господарства України.
Оперативне та якісне виконання науково-дослідних робіт є одним з важливих завдань нашого Інституту. За результатами голосування членами Ради вищезазначені роботи були одностайно схвалені та рекомендовані для подальшого затвердження і передачі Замовнику.
Архів
- 2025
- 2024
- 2023
- 2022
- 2021
- 2020
- 2019
- 2018