Моніторинг ДТП за III квартали 2018 року
Проведений співробітниками відділу безпеки дорожнього руху аналіз статистики ДТП на автомобільних дорогах загального користування державного значення за 3 квартали 2018 року, показує зменшення аварійності та кількості жертв ДТП в порівнянні з аналогічним періодом минулого року (рис. 1).
Рисунок 1 – Порівняння кількості ДТП та їх наслідків на дорогах державного значення за 3 квартали 2018 та 2017 рр.
Серед видів ДТП з постраждалими традиційно переважають "зіткнення", "наїзд на пішохода", наїзд на перешкоду" та "перекидання" (рис.2).
Рисунок 2 - Розподіл ДТП з постраждалими за видами пригод
В темну пору доби та сутінки трапилося близько 37 % ДТП з постраждалими (рис.3).
Рисунок 3– Розподіл ДТП з постраждалими за порами доби
Частка ДТП "наїзд на пішохода" в темну пору доби та сутінки становить - 70,2 % (рис.4), що свідчить про неналежне приділення уваги щодо забезпечення безпечних умов для цієї категорії учасників дорожнього руху.
Рисунок 4 – Розподіл ДТП "наїзд на пішохода" за порами доби
Отже, для поліпшення ситуації щодо підвищення безпеки руху слід приділити увагу заходам, направленим на усунення виявлених домінуючих факторів ризику, що сприяють виникненню аварійності і впливають на тяжкість наслідків ДТП. а саме: впровадження засобів примусового зниження швидкості автомобілів в населених пунктах, покрашення інформативності водіїв (застосування технічних засобів організації руху, забезпечення своєчасного інформування водіїв про напрямки руху та зміну умов руху), покращення видимості наземних пішохідних переходів (застосування контрастного освітлення, вставок розмічальних дорожніх, світлодіодних дорожніх знаків чи інших сигналів які повідомляють водія про наявність пішохода на наземному пішохідному переході), будівництво і належне утримання тротуарів та велосипедних доріжок, забезпечення освітлення населених пунктів. Важливо також забезпечити видимість дорожніх знаків та розмітки (в т. ч. і в темну пору доби).
Архів
- 2025
- 2024
- 2023
- 2022
- 2021
- 2020
- 2019
- 2018