СТОП МАНІПУЛЯЦІЯМ!
Мережею починає активно поширюватись фейк стосовно надання нашим Інститутом «дозволу» на заміну матеріалів по об’єкту капітального ремонту М-03 Київ – Харків – Довжанський. Цю дезу спочатку поширили на порталі HUBs, а потім, не перевіривши інформацію, підхопило видання “НАШІ ГРОШІ”. Так звану “сенсацію” супроводили яскравими заголовками:
«ДерждорНДІ» дозволив «Онуру» замінити щебінь без експертизи»
http://nashigroshi.org/2020/09/03/derzhdorndi-dozvolyv-onuru-zaminyty-shchebin-bez-ekspertyzy-zmi/
«ГосдорНИИ без испытаний разрешил ONUR заменить стройматериалы при реконструкции автодороги»
https://hubs.ua/economy/gosdornii-bez-ispy-tanij-razreshil-onur-zamenit-strojmaterialy-pri-rekonstruktsii-avtodorogi-dokument-200539.html
"Манипуляции со щебнем: на капремонте международной дороги М-03 могут сэкономить в ущерб качеству. Технадзор молчит"
https://hubs.ua/economy/manipulyatsii-so-shhebnem-na-kapremonte-mezhdunarodnoj-dorogi-m-03-mogut-sekonomit-v-ushherb-kachestvu-tehnadzor-molchit-199180.html
З метою упередження масового розповсюдження так званої «сенсації» надаємо такі офіційні роз’яснення.
ДП «ДерждорНДІ» не має жодних повноважень щодо видачі будь-яких дозволів учасникам дорожнього будівництва.
Наш Інститут – це головна науково-дослідна організація дорожньої галузі та базова організація з науково-технічної діяльності у сфері дорожнього господарства. Одним з наших головних завдань є надання роз’яснень щодо спірних питань, які виникають під час виконання дорожніх робіт і не регламентовані чинними нормативними документами. Також, у нас функціонує Головний випробувальний центр, який акредитований Національним агентством з акредитації України (НААУ) на встановлення відповідності технічних характеристик дорожньо-будівельних матеріалів вимогам нормативних документів шляхом лабораторних випробувань.
Відповідальність за розроблення, погодження, затвердження та зміну проектних рішень несе виключно проектна організація разом із Замовником.
ДП «ДерждорНДІ» не є проектною організацією, не має ні проекту цієї ділянки, ні інших супутніх документів (зокрема – технічного завдання на проектування), а також ніяким чином не задіяний в погодженні або затвердженні даного проекту, про що зазначено в нашому офіційному листі до ТОВ «Хабс Україна» від 28.08.2020 за № 19.2-10-1939.
Чому тоді таке авторитетне видання дозволяє собі такі маніпуляції в заголовку статті? Де Ваша журналістська етика?
Адже ситуація насправді була досить простою.
Підрядник, відповідальний за ремонт цієї ділянки, звернувся до ДП «ДерждорНДІ» за роз’ясненням – а чи можна під час ремонту автомобільної дороги застосовувати щебенево-піщану суміш з використанням місцевих матеріалів (відходів, які утворюються в процесі виробництва на гірничо-збагачувальних комбінатах)? На це нами була надана чітка відповідь – будь-який дорожньо-будівельний матеріал можливо застосовувати тільки за умови відповідності його технічних характеристик діючим нормативним документам. В даному випадку це ДСТУ Б В.2.7-30:2013, ДСТУ-Н Б В.2.3-39:2016 та СОУ 45.2-00018112-061:2011.
Цікаво, де в цих твердженнях видання побачили “надали дозвіл”?
Лабораторні випробування цих місцевих матеріалів силами нашого Інституту не виконувались, оскільки відповідних звернень від Підрядника, Замовника або Інженера-консультанта до нас не надходило.
Тому звертаємось до усіх представників засобів масової інформації з проханням детально і фахово вивчати інформацію перед її поширенням, оскільки розповсюдження неперевірених матеріалів шкодить насамперед репутації самого видання та учасникам, які в ньому висвітлюються. Наш Інститут проводить активну інформаційну політику, завжди готовий до спільної роботи, надання роз’яснень, інтерв’ю або інших варіантів співпраці.
Досить маніпуляцій і пошуку сенсацій, давайте краще усі разом працювати на розвиток нашої держави!
Архів
- 2024
- 2023
- 2022
- 2021
- 2020
- 2019
- 2018