Державне підприємство «Національний інститут розвитку інфраструктури»
en UA
Вхiд
ДП ДП "НІРІ"
  • Інститут
    • Місія та цінності ДП "НІРІ"
    • ДП «НІРІ» сьогодні
    • Науково-експертна діяльність
    • Підсумки року
    • Історія інституту
    • Видатні науковці
    • Керівництво
    • Структура
    • ТК 307 Автомобільні дороги і транспортні споруди
    • Головний випробувальний центр
    • Орган сертифікації
    • Протидія корупції
    • Оцінка діяльності Інституту
  • Напрямки діяльності
    • Матеріали
      • Перевіряння якості
      • Дослідження
      • Обстеження
      • Випробування
    • Технології
    • Транспортні споруди
      • Аналітично-експертна система управління мостами
      • Паспортизація та обстеження мостів
      • Статичні та динамічні випробування мостів
    • Безпека руху
      • Аудит та перевірка безпеки автомобільних доріг
      • Виявлення аварійно-небезпечних ділянок та місць (ділянок) концентрації ДТП
      • Оцінювання дорожньої обстановки
      • Проєкти організування дорожнього руху
      • Моніторинг ДТП
      • Нормативні документи
      • Інтенсивність руху
    • Екологія
      • Шум та вібрації
      • Навколишнє середовище
    • Економіка. Економічні дослідження.
      • Інвестиційні проєкти
      • Нормування
    • Підвищення кваліфікації
      • Платформа інновацій
      • Науково-практичні заходи
      • Навчання фахівців для сертифікації
      • Науково-практичні та методичні консультації
      • Тиражування нормативних документів
    • Науково-технічний супровід
      • НТС проєктування
      • НТС будування
    • Сертифікація та атестація
      • Сертифікація продукції
      • Атестація виробництва
      • Сертифікація персоналу
    • Судова експертиза
      • Будівельно-технічна експертиза
      • Дорожньо-технічна експертиза
  • Нормативні документи
    • Проєкти нормативних документів
    • Тиражування документів
    • Перелік діючих нормативних документів
    • Відомчі обов'язкові документи
  • Міжнародна співпраця
    • FEHRL
    • Перелік міжнародних статей
    • Міжнародні заходи
    • Перспективні проекти
    • Поточні проекти
  • Контакти

ДАВАЙТЕ ПРАЦЮВАТИ, А НЕ МАНІПУЛЮВАТИ

В мережі з’явилася публікація COST Ukraine щодо закупівлі Укравтодору «Здійснення моніторингу за станом автомобільних доріг та якістю дорожніх робіт». І знову почались коментарі в Facebook щодо “зрадоньки” і тому подібних речей. Дійсно, побачивши лише “верхівку айсбергу”, можна подумати і про «велику зраду», і про розкрадання грошей і про іншу страшну біду.

Дуже не хотіли коментувати цю відверту маніпуляцію, бо чудово знаємо авторів публікації і розуміємо які в них інтереси. Але оскільки такою “дезінформацією” надано шкоду репутації ДП “ДерждорНДІ”, то не можемо стояти осторонь.

Кілька принципових речей:

1. Технічний нагляд за об’єктами будівництва і моніторинг за станом автомобільних доріг та якістю дорожніх робіт, це різні речі.

2. Можливий предмет для дискусії – дублювання функцій цієї закупівлі з технічним наглядом чи щодо недоцільності її проведення. Це ще було б зрозуміло. Але для чого підміняється поняття і вводиться в оману суспільство? Ваші експерти, які Вас консультують, чудово знають різні види контролю: вхідний, операційний, приймальний. Також знають і про необхідність моніторингу якості з боку Укравтодору- в рамках так званого «інспекційного контролю»!

3. Приймальний контроль буде здійснюватись за участю сертифікованих інженерів технічного нагляду, до речі незалежними від замовниками (і Служби доріг вже почали оголошувати окремі закупівлі на це), а так званий «інспекційний контроль» (підкреслюємо – моніторинг, а не контроль якості) та організація, яка переможе в даній закупівлі Укравтодору. Чому Ви сплутали все? Чий підпис буде стояти в акті готовності об’єкта до експлуатації? Ви це маєте знати. Звичайно буде підпис інженера незалежного технічного нагляду, а не державної організації, яка буде підпорядкована Укравтодору і яка здійснюватиме моніторинг за станом автомобільних доріг та якістю дорожніх робіт.

Нагадаємо ще Вам, що відповідно до п. 21 Положення про Державне агентство автомобільних доріг України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 вересня 2014 р. № 439, Укравтодор має здійснювати моніторинг будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг. А відповідно до п. 3.2.6 ДБН “Організація будівельного виробництва” під моніторингом розуміється безперервні та періодичні спостереження визначених показників об’єкта будівництва. Укравтодор має повне право знати, що відбувається на місцях, як організована система контролю якості, як хто виконує свої повноваження на об’єкті. І це логічно.

Тепер щодо самої закупівлі Укравтодору «Здійснення моніторингу за станом автомобільних доріг та якістю дорожніх робіт». Фраза “Лише 2 підприємства допущені” є маніпулятивною. Чому Ви пишете “допущені”? Хіба в цій закупівлі подавались інші компанії і їх не допустили до аукціону? Ви напевно будете опонувати нам і відповідати: так Укравтодор прописав такі дискримінаційні умови, що ніхто не забажав взяти участь в тендері. А як же право будь-якої організації подати скаргу до Антимонопольного комітету? Чому ніхто не оскаржив такі умови? Тим паче новий закон щодо публічних закупівель ще не набув чинності, плата за подачу скарги ще невелика. Крім того, можна було будь-кому поставити питання в самій закупівлі або вимогу про усунення можливих порушень.

Ще раз підкреслюємо, Укравтодор оголосив закупівлю через Prozorro з публікацією на англійській мові, і у цьому тендері міг приймати участь будь-хто (у тому числі – незалежні і потужні іноземні компанії). Будь-який потенційний учасник міг поскаржитись. Але припускаємо, що іноземцям ця закупівля напевно була не цікава, бо занадто великий обсяг робіт за такі малі для них кошти. Рівень заробітної плати в іноземних професійних інженерів-консультантів відрізняється від наших на порядок, що ймовірно і стало істинною причиною відсутньої зацікавленості в участі на такому тендері. Та і як правило, ви всі чудово розумієте, чим закінчується прихід іноземної компанії – вона бере наших вітчизняних фахівців з обладнанням і досвідом на копійчаний субпідряд.

Що стосується невідповідності поданих ДП “ДерждорНДІ” підтверджуючих документів вимогам тендерної документації, то безумовно не маємо право оцінювати дії тендерного комітету Укравтодору. Але висновки COST Ukraine щодо невідповідності поданих ДП “ДерждорНДІ” підтверджуючих документів тендерній документації вважаємо непрофесійним.

Скажемо тільки наступне. В ДП “ДерждорНДІ” дотримуються усіх необхідних норм діловодства, регулярно проходять перевірки з цього питання, а тому документи майбутньою датою не реєструються. Запрошуємо фахівців COST Ukraine це особисто перевірити. І просимо, не треба наклепу, будьте уважними теж, Ви все переплутали, такого номера листа у нас не існує і довідка на яку Ви посилаєтесь має номер 19.1-3-372 від 24.03.2020. Ще раз перегляньте уважно все на Prozorro.

Щодо неможливості підтвердження досвіду аналогічних робіт роботами з науково-технічного супроводу на етапі проектування, то навіть не будемо особливо коментувати, прочитайте уважно ДБН В.1.2-5:2007. Науково-технічний супровід передбачений на всіх етапах життєвого циклу об’єктів.

Можна ще довго коментувати цю ситуацію.

Але закликаємо всіх поважати роботу одне одного і конструктивно співпрацювати. Дуже хотілося побачити від CoST Ukraine реальні практичні кейси щодо врегулювання ситуації з контролем якості дорожніх робіт, і не лише на рівні публікацій в Фейсбуці, презентацій або звітів. А сподіваємось побачити це у вигляді прийнятих законодавчих чи нормативно-правових актів, державних будівельних норм або національних стандартів.

Архів

  • 2025
    • Жовтень
    • Вересень
    • Серпень
    • Липень
    • Червень
    • Травень
    • Квітень
    • Березень
    • Лютий
    • Січень
  • 2024
    • Грудень
    • Листопад
    • Жовтень
    • Вересень
    • Серпень
    • Липень
    • Червень
    • Травень
    • Квітень
    • Березень
    • Лютий
    • Січень
  • 2023
    • Грудень
    • Листопад
    • Жовтень
    • Вересень
    • Серпень
    • Липень
    • Червень
    • Травень
    • Квітень
    • Березень
    • Лютий
    • Січень
  • 2022
    • Грудень
    • Листопад
    • Жовтень
    • Вересень
    • Серпень
    • Липень
    • Червень
    • Травень
    • Квітень
    • Березень
    • Лютий
    • Січень
  • 2021
    • Грудень
    • Листопад
    • Жовтень
    • Вересень
    • Серпень
    • Липень
    • Червень
    • Травень
    • Квітень
    • Березень
    • Лютий
    • Січень
  • 2020
    • Грудень
    • Листопад
    • Жовтень
    • Вересень
    • Серпень
    • Липень
    • Червень
    • Травень
    • Квітень
    • Березень
    • Лютий
    • Січень
  • 2019
    • Грудень
    • Листопад
    • Жовтень
    • Вересень
    • Серпень
    • Липень
    • Червень
    • Травень
    • Квітень
    • Березень
    • Лютий
    • Січень
  • 2018
    • Грудень
    • Листопад
    • Жовтень
Всі новини

Форма зворотного зв'язку

Всі поля форми є обов'язковими для заповнення
Надіслати
Дякуємо за звернення! Найближчим часом з Вами зв'яжуться наші спеціалісти.

Важливі інформаційні ресурси

  • Верховна рада України Верховна рада України
  • Міністерство розвитку громад та територій України Міністерство розвитку громад та територій України
  • Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України
  • Форум європейських національних дорожніх дослідницьких лабораторій - FEHRL Форум європейських національних дорожніх дослідницьких лабораторій - FEHRL
  • Міждержавна гільдія інженерів консультантів - М.Г.І.К. Міждержавна гільдія інженерів консультантів - М.Г.І.К.
  • Державне підприємство Державне підприємство "Український науково дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості"
  • Українська інфраструктурна асоціація UNITE Українська інфраструктурна асоціація UNITE
ДП ДП "НІРІ" Державне підприємство «Національний інститут розвитку інфраструктури»
Адреса:
03113, м. Київ, просп. Берестейський (Перемоги), буд. 57
Телефон:
+38 (044) 456-34-15
Електронна скринька:
nauka@nidi.org.ua
Закрити
Відповідно до Закону України "Про захист персональних даних" від 01 червня 2010 року N 2297-IV та Типового порядку обробки персональних даних, затвердженого Наказом Упововаженого ВРУ з прав людини від 08.01.2014 № 81/02-14, з метою забезпечення реалізації трудових відносин, адміністративно-правових відносин та відносин у сфері соціальної діяльності, надаю згоду на обробку моїх персональних даних з первинних джерел: індефікаційні дані (і'мя, адреса, телефон тощо); паспортні дані; особисті відомості (вік, стать тощо); освіта; професія; фото; копія трудової книжки.

Вхід в особистий кабінет

Реєстрація
Скинути пароль
Неправильний логін або пароль

Відновлення паролю

На вашу електронну пошту буде надіслано лист для відновлення паролю

Повернутися назад
Email не найден
На Ваш Email висланий новий пароль

Cтворення кабінету користувача

Всі поля форми є обов'язковими для заповнення

Створити кабінет
Email вже зареєстрований
Кабінет вже створено? Увійти

Підтвердження реєстрації

Введіть код для підтвердження реєстрації, який був відправлений на номер вашого телефону

Невірний код
Надіслати повідомлення ще раз
Подати заявку