БЕЗКОНТАКТНА ІДЕНТИФІКАЦІЯ ТРАНСПОРТУ
В країнах європейського союзу досить широко використовують можливості інтелектуальних транспортних систем, складовою яких є технологія безконтактної ідентифікації транспортних засобів. Така технологія дає можливість оперативно, об’єктивно та достовірно збирати інформацію щодо інтенсивності руху та складу транспортного потоку, а в подальшому - планувати виконання дорожньо-будівельних робіт
? ? ?
Чи є необхідність запровадження таких систем в Україні?
Яким чином вони функціонують?
За допомогою якого обладнання здійснюють ідентифікацію в світі?
Коли можна очікувати зворотній ефект від інвестицій на впровадження?
Яке нормативно-правове підгрунтя має бути імплементоване в Україні для запровадження безконтактної ідентифікації?
Відповіді на ці та інші питання шукали фахівці ДП "ДерждорНДІ". В ході виконання дослідження було:
- обгрунтовано доцільність запровадження технології безконтактної ідентифікації транспорту в Україні
- визначена найбільш ефективна система для українських реалій - RFID-мітка. Перевагами такої системи є:
- невисокі стартові затрати на закупівлю і влаштування обладнання
- незначні щорічні витрати на обслуговування
- термін окупності приблизно 2 роки
- встановлено черговість та головні етапи впровадження вибраної системи ідентифікації
- надано детальні пропозиції щодо удосконалення нормативно-правової бази для впровадження RFID-міток
Запровадження системи безконтактної ідентифікації транспортних засобів дасть можливість отримувати актуальну, достовірну та неупереджену інформацію в розрізі:
- інтенсивності дорожнього руху
- складу транспортного потоку
- часового проміжку
- дорожньої ситуації
Функціонування такої системи також допоможе забезпечувати цілодобову безпеку дорожнього руху
Архів
- 2025
- 2024
- 2023
- 2022
- 2021
- 2020
- 2019
- 2018