Державне підприємство «Національний інститут розвитку інфраструктури»
en UA
Вхiд
ДП ДП "НІРІ"
  • Інститут
    • Місія та цінності ДП "НІРІ"
    • ДП «НІРІ» сьогодні
    • Науково-експертна діяльність
    • Підсумки року
    • Історія інституту
    • Видатні науковці
    • Керівництво
    • Структура
    • ТК 307 Автомобільні дороги і транспортні споруди
    • Головний випробувальний центр
    • Орган сертифікації
    • Протидія корупції
    • Оцінка діяльності Інституту
  • Напрямки діяльності
    • Матеріали
      • Перевіряння якості
      • Дослідження
      • Обстеження
      • Випробування
    • Технології
    • Транспортні споруди
      • Аналітично-експертна система управління мостами
      • Паспортизація та обстеження мостів
      • Статичні та динамічні випробування мостів
    • Безпека руху
      • Аудит та перевірка безпеки автомобільних доріг
      • Виявлення аварійно-небезпечних ділянок та місць (ділянок) концентрації ДТП
      • Оцінювання дорожньої обстановки
      • Проєкти організування дорожнього руху
      • Моніторинг ДТП
      • Нормативні документи
      • Інтенсивність руху
    • Екологія
      • Шум та вібрації
      • Навколишнє середовище
    • Економіка. Економічні дослідження.
      • Інвестиційні проєкти
      • Нормування
    • Підвищення кваліфікації
      • Платформа інновацій
      • Науково-практичні заходи
      • Навчання фахівців для сертифікації
      • Науково-практичні та методичні консультації
      • Тиражування нормативних документів
    • Науково-технічний супровід
      • НТС проєктування
      • НТС будування
    • Сертифікація та атестація
      • Сертифікація продукції
      • Атестація виробництва
      • Сертифікація персоналу
    • Судова експертиза
      • Будівельно-технічна експертиза
      • Дорожньо-технічна експертиза
  • Нормативні документи
    • Проєкти нормативних документів
    • Тиражування документів
    • Перелік діючих нормативних документів
    • Відомчі обов'язкові документи
  • Міжнародна співпраця
    • FEHRL
    • Перелік міжнародних статей
    • Міжнародні заходи
    • Перспективні проекти
    • Поточні проекти
  • Контакти

ПК «Будівельні Технології: КОШТОРИС 8»!

 

 

Шановні користувачі ПК «Будівельні Технології: КОШТОРИС 8»!

Вийшла нова версія програми «Будівельні Технології: КОШТОРИС 8», версія від 04 липня 2022 року.

Завантажити оновлення можна тут >>>.

1. Додано Усереднені показники транспортних витрат на перевезення будівельних вантажів автомобільним транспортом станом на 01.06.2022.

2. Додано Усереднені показники вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, вартість паливно-мастильних матеріалів станом на 01.06.2022.

3. Реалізовано розрахунок договірних цін та актів приймання виконаних робіт за укрупненими показниками вартості робіт (УПВ). Для розрахунку договірної ціни за УПВ у вікні налаштування договірної ціни на вкладці «Кошторисна документація» встановіть опцію «Розрахунок за укрупненими показниками», рис. 1.

Рис. 1. Установка опції «Розрахунок за укрупненими показниками»

В результаті встановлення даної опції кожна позиція локального кошторису розраховуватиметься програмою з урахуванням прямих, загальновиробничих та адміністративних витрат, інших витрат за главами                   8–12 ЗКР, у тому числі коштів на покриття витрат, пов'язаних з інфляційними процесами та прибутку. Результат розрахунку укрупненого показника вартості відображається програмою у вікні «Локальний кошторис» у стовпцях «Укрупнені показники – Одиниці» та «Укрупнені показники – Усього», рис. 2.

Рис. 2. Відображення вартості укрупнених показників у локальному кошторисі

4. Реалізовано форми друкованих документів:

- Договірна ціна за укрупненими показниками вартості (Додаток 31);

- Акт приймання виконаних будівельних робіт за укрупненими показниками вартості (Додаток 31.1);

- Акт вартості обладнання УПВ.

Докладніше про розрахунок договірної ціни та актів приймання виконаних робіт за укрупненими показниками вартості можна переглянути               тут >>>

5. Змінені показники визначення ліміту коштів на виконання будівельних робіт (крім ремонтно-будівельних) у зимовий період в інвесторській кошторисній документації, Настанова, Додаток 22.

6. Покращено розрахунок та друк документів ЗЕД:

Звіт про виконання робіт за контрактом (договором) на об'єкті будівництва за період (місяць/рік), Кошторисні норми України. Настанова з визначення вартості будівництва, Додаток 38;

Підсумковий звіт про вартість виконаних робіт за контрактом (договором) на об'єкті будівництва за період, Кошторисні норми України. Настанова з визначення вартості будівництва, Додаток 39;

Акт здачі-приймання виконаних будівельних робіт, Кошторисні норми України. Настанова з визначення вартості будівництва, Додаток 40.

7. Реалізовано редагування поправок до технічних частин нормативних збірників в позиціях локального кошторису. Зокрема, Ви можете уточнити коефіцієнт витрат праці або часу експлуатації будівельних машин, наприклад, якщо відповідно до технічної частини, цей коефіцієнт встановлюється в діапазоні від - до. Щоб відкрити вікно для редагування поправки, у вікні «Локального кошторису» натисніть на піктограму, розташовану в стовпці «Поправка», рис. 3

Рис. 3. Редагування поправок до позицій локального кошторису

8. Реалізовано пакетний друк договірної ціни та актів приймання виконаних робіт з супутніми документами до них. Відкрийте акт приймання або договірну ціну та виберіть меню «Кошторисні документи» - «Пакетний друк», рис. 4

Рис. 4. Вибір команди «Пакетний друк»

У вікні «Пакетний друк» натисніть кнопку та виберіть альбом документів: «Договірна ціна та розрахунки до договірної ціни» або «Акт приймання та розрахунки до акту», рис. 5.

Рис. 5. Вибір альбому документів

Якщо Ви вибрали альбом «Договірна ціна та розрахунки до договірної ціни», програма виведе на друк наступний комплект документів: договірна ціна, розрахунки до договірної ціни, ресурсна відомість, розрахунок 1-1 прямих витрат, розрахунок 1-2 загальновиробничих витрат.

Якщо Ви вибрали альбом «Акт приймання та розрахунки до акту», програма виведе на друк наступний комплект документів: акт приймання виконаних будівельних робіт, акт вартості устаткування, розрахунки до акту приймання виконаних робіт, ресурсна відомість, розрахунок 1-2 загальновиробничих витрат.

Також програма автоматично сформує зміст до пакету документів, якщо відповідна опція буде встановлена у вікні «Пакетний друк», див. рис. 5.

9. Реалізовано інтеграцію програми Кошторис 8 із сервісом електронного документообігу «Вчасно». Тепер Ви можете надсилати документи на підпис Вашим контрагентам, переглядати та завантажувати підписані документи не виходячи з програми Кошторис 8! Декілька простих кроків для запровадження електронного документообігу:

– Зареєструйтесь на сервісі «Вчасно» та підключіть тариф «Інтеграція» (детальніше див. «Тарифи Вчасно»).

– Щоб налаштувати обмін електронними документами з програмою Кошторис 8 на сервісі «Вчасно» зайдіть у редагування свого облікового запису та створіть токен (детальніше https://help.vchasno.com.ua/token).

– У програмі Кошторис 8 у вікні «Налаштування» (меню «Сервіс» - «Налаштування») перейдіть на вкладку «Документообіг» та введіть токен у відповідне поле. Щоб прискорити введення токену, скопіюйте його на сервісі «Вчасно» і вставте в поле «Токен» натисканням клавіш Ctrl+V. Натисніть кнопку «Застосувати», рис. 6.

Рис. 6. Налаштування інтеграції із сервісом документообігу «Вчасно»

Рис. 7. Команда завантаження документа на сервіс «Вчасно»

У вікні «Параметри надсилання документа на «Вчасно» на вкладці «Типи документів» оберіть тип документу та порядок його підписання, рис. 8.

Рис. 8. Налаштування параметрів надсилання документа

 

На вкладці «Загальні реквізити» введіть коротку назву, номер та дату документа, вкажіть суму, рис. 9. Ці поля не є обов'язковими для заповнення, але їх наявність дозволить швидше знаходити документ на сервісі «Вчасно».

Рис. 9. Заповнення загальних реквізитів документа

На вкладці Контрагент виберіть організацію-контрагента. Для цього натисніть кнопку, розташовану в полі «Контрагент» та виберіть організацію з вікна «Контрагенти», рис. 10.

Рис. 10. Вибір контрагента

 

Вкажіть e-mail співробітника, який підписуватиме документ з боку контрагента. Для цього натисніть кнопку, розташовану в полі «Email». Натисніть кнопку «Застосувати», щоб завантажити документ на сервіс «Вчасно», рис. 10.

Якщо документ успішно завантажився на сервіс «Вчасно», програма виведе на екран повідомлення: «Документ готовий для підпису та відправки контрагенту». Тепер Ви або Ваш контрагент може зайти на сервіс «Вчасно» через Web-інтерфейс та підписати документ за допомогою ЕЦП.

Ви можете завантажити на сервіс «Вчасно» будь-який документ (файли формату PDF, MS Word, MS Excel). Для цього виберіть меню «Сервіс» - «Документи «Вчасно» - «Надіслати документ», рис. 11.

Рис. 11. Вибір меню для перегляду документів, що завантажені на «Вчасно»

Ви можете переглядати документи, які завантажені на «Вчасно», залишати до них коментарі або видалити завантажені документи. Для цього виберіть меню «Сервіс» - «Документи «Вчасно» - «Перегляд документів», рис. 11.

Програма відкриє вікно, в якому відображаються завантажені на «Вчасно» документи, рис. 12.

Рис. 12. Перегляд документів, що завантажені на «Вчасно»

Щоб завантажити документ з сервісу «Вчасно» на Ваш комп’ютер, натисніть піктограму «Завантажити», рис. 12. В результаті програма завантажить на Ваш комп’ютер архів, який містить документ та електроні підписи до нього.

Щоб відкрити текст документа, виберіть його у списку та клацніть на піктограму «Перегляд PDF», рис. 12.

Щоб видалити документ – натисніть на піктограму «Видалити», рис. 12.

Щоб перейти до документа на сервісі «Вчасно», клацніть піктограму, розташовану в стовбці «Посилання», рис. 12.

Щоб додати коментар до документа, клацніть піктограму, розташовану в нижній частині вікна на вкладці «Коментарі», рис. 12.

Докладніше щодо інтеграції програми Кошторис 8 з сервісом електронного документообігу «Вчасно» можна переглянути тут >>>

10. Реалізована можливість редагування загального обсягу ресурсу за кошторисом (витрати ресурсу «за фактом»). Для цього у вікні «Ціни і тарифи» введіть необхідний обсяг ресурсу в поле «Кількість», рис. 13.

В результаті програма автоматично розрахує витрати ресурсу для кожної позиції кошторису так, щоб сумарний обсяг ресурсу відповідав заданій величині.

Рис. 13. Введення фактичних витрат ресурсів за кошторисом

Бажаємо Вам приємної та продуктивної роботи, бережіть себе та своїх рідних!

З приводу придбання програмного комплексу Будівельні Технології: КОШТОРИС 8, продовження договору на обслуговування або отримання додаткової інформації по програмному комплексу звертайтеся за тел.
(097) 924-35-60 Ігор або надсилайте Ваш запит по електронній пошті mcdm@ukr.net

 

Архів

  • 2025
    • Жовтень
    • Вересень
    • Серпень
    • Липень
    • Червень
    • Травень
    • Квітень
    • Березень
    • Лютий
    • Січень
  • 2024
    • Грудень
    • Листопад
    • Жовтень
    • Вересень
    • Серпень
    • Липень
    • Червень
    • Травень
    • Квітень
    • Березень
    • Лютий
    • Січень
  • 2023
    • Грудень
    • Листопад
    • Жовтень
    • Вересень
    • Серпень
    • Липень
    • Червень
    • Травень
    • Квітень
    • Березень
    • Лютий
    • Січень
  • 2022
    • Грудень
    • Листопад
    • Жовтень
    • Вересень
    • Серпень
    • Липень
    • Червень
    • Травень
    • Квітень
    • Березень
    • Лютий
    • Січень
  • 2021
    • Грудень
    • Листопад
    • Жовтень
    • Вересень
    • Серпень
    • Липень
    • Червень
    • Травень
    • Квітень
    • Березень
    • Лютий
    • Січень
  • 2020
    • Грудень
    • Листопад
    • Жовтень
    • Вересень
    • Серпень
    • Липень
    • Червень
    • Травень
    • Квітень
    • Березень
    • Лютий
    • Січень
  • 2019
    • Грудень
    • Листопад
    • Жовтень
    • Вересень
    • Серпень
    • Липень
    • Червень
    • Травень
    • Квітень
    • Березень
    • Лютий
    • Січень
  • 2018
    • Грудень
    • Листопад
    • Жовтень
Всі новини

Форма зворотного зв'язку

Всі поля форми є обов'язковими для заповнення
Надіслати
Дякуємо за звернення! Найближчим часом з Вами зв'яжуться наші спеціалісти.

Важливі інформаційні ресурси

  • Верховна рада України Верховна рада України
  • Міністерство розвитку громад та територій України Міністерство розвитку громад та територій України
  • Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України
  • Форум європейських національних дорожніх дослідницьких лабораторій - FEHRL Форум європейських національних дорожніх дослідницьких лабораторій - FEHRL
  • Міждержавна гільдія інженерів консультантів - М.Г.І.К. Міждержавна гільдія інженерів консультантів - М.Г.І.К.
  • Державне підприємство Державне підприємство "Український науково дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості"
  • Українська інфраструктурна асоціація UNITE Українська інфраструктурна асоціація UNITE
ДП ДП "НІРІ" Державне підприємство «Національний інститут розвитку інфраструктури»
Адреса:
03113, м. Київ, просп. Берестейський (Перемоги), буд. 57
Телефон:
+38 (044) 456-34-15
Електронна скринька:
nauka@nidi.org.ua
Закрити
Відповідно до Закону України "Про захист персональних даних" від 01 червня 2010 року N 2297-IV та Типового порядку обробки персональних даних, затвердженого Наказом Упововаженого ВРУ з прав людини від 08.01.2014 № 81/02-14, з метою забезпечення реалізації трудових відносин, адміністративно-правових відносин та відносин у сфері соціальної діяльності, надаю згоду на обробку моїх персональних даних з первинних джерел: індефікаційні дані (і'мя, адреса, телефон тощо); паспортні дані; особисті відомості (вік, стать тощо); освіта; професія; фото; копія трудової книжки.

Вхід в особистий кабінет

Реєстрація
Скинути пароль
Неправильний логін або пароль

Відновлення паролю

На вашу електронну пошту буде надіслано лист для відновлення паролю

Повернутися назад
Email не найден
На Ваш Email висланий новий пароль

Cтворення кабінету користувача

Всі поля форми є обов'язковими для заповнення

Створити кабінет
Email вже зареєстрований
Кабінет вже створено? Увійти

Підтвердження реєстрації

Введіть код для підтвердження реєстрації, який був відправлений на номер вашого телефону

Невірний код
Надіслати повідомлення ще раз
Подати заявку