ДОРОГИ МАЙБУТНЬОГО
Сьогодні на Міжнародному конгресі “ДОРОГИ МАЙБУТНЬОГО” директор ДП "ДерждорНДІ" Artem Bezuglyi модерував панелі “Драйвери великого будівництва”, “Якість будівництва – надійність автомобільних доріг” та “Інновації у дорожній галузі”, а також презентував алгоритм та інструменти впровадження інновацій в дорожній галузі.
Безумовно такі темпи будівництва доріг неможливі без інновацій, впровадженню яких завжди сприяє наша команда ДП "ДерждорНДІ". Останні законодавчі та нормативні новації свідчать про те, що наш інститут - справжній флагман впровадження реформ у дорожній галузі.
В минулому році, за активної фахової підтримки спеціалістів Інституту, була розроблена Тендерна методологія, актуалізована Програма розвитку доріг на 21-22 роки, підготовлені Національна програма відновлення мостів та Програма будівництва доріг з цементобетонним покриттям.
Мінрегіон вчора затвердив Настанови з визначення вартості будівництва та проектно-вишукувальних робіт, які розробила наша команда і які є по суті революційними в системі ціноутворення в будівництві, адже враховують кращі світові практики.
Зокрема, ці документи передбачають запровадження твердої договірної ціни за укрупненими показниками вартості робіт, дають можливість застосовувати міжнародно визнані форми звітування за виконані роботи при будівництві об’єктів за бюджетні кошти та формувати відомість обсягів робіт за міжнародними системами вимірювання, наприклад CESMM4.
З наступного року набуде чинності Зміна № 2 до ДБН-4, зокрема:
- пішохідні переходи в різних рівнях на дорогах ІІ категорії з інтенсивним (у годину «пік» понад 200 піш./год.) пішохідним рухом;
- стаціонарне освітлення на міжнародних дорогах І категорії з інтенсивністю понад 30 тис. авто/добу;
- заборонено улаштування віднесених лівих поворотів при сумарній перспективні інтенсивності руху понад 20 тис. авто/добу;
- передбачено застосування вимог щодо планування та проектування велосипедної інфраструктури, а також забезпечення доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення;
- актуалізовано вимоги до мінімальної товщини шарів нежорсткого дорожнього одягу.
З 1 листопада 2021 року набув чинності новий ДСТУ 4100:2021 “Безпека дорожнього руху. Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування”, в якому зібрано кращий світовий досвід.
Для прискорення входу нових матеріалів та технологій на дорожній ринок України ми створили два потужних інструменти - це Портал інновацій та Платформа дорожніх інновацій.
Портал інновацій - це «соціальна мережа» для просування своїх напрацювань постачальникам нових матеріалів та технологій серед ключових стейкхолдерів галузі. Зареєструватись можна тут - https://roadinnovation.org.ua
Платформа дорожніх інновацій - це комунікаційний майданчик для професійної спільноти дорожників. Сьогодні саме Ви можете безкоштовно представити свої напрацювання в прямому етері для спеціалістів галузі та значно розширити коло своїх контактів. Зареєструватись на виступ можна тут - https://forms.gle/pnYMFdzkQn97jZL98
Наша команда завжди готова підтримати впровадження інновацій та кращих технічних рішень в розвиток дорожнього будівництва.
Архів
- 2025
- 2024
- 2023
- 2022
- 2021
- 2020
- 2019
- 2018