Зміна 1 до ДБН В.2.3-14
Державне підприємство «Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П. Шульгіна» (ДП «ДерждорНДІ») розробило проєкт Зміни № 1 до ДБН В.2.3-14:2006 «Споруди транспорту. Мости та труби. Правила проектування».
Розроблення Зміни № 1 до ДБН В.2.3-14:2006 спрямоване на розвиток та удосконалення нормативно-технічної бази дорожнього господарства щодо проєктування мостів і труб та дасть можливість використовувати розширений перелік арматури, зокрема із врахуванням міжнародного досвіду, для будівництва конструктивних елементів залізобетонних мостів.
Зазначена зміна врахує дані останніх досліджень металевої арматури, яку виготовляють відповідно до ДСТУ 3760:2019 «Прокат арматурний для залізобетонних конструкцій. Загальні технічні умови», ДСТУ 9130:2021 «Прокат гарячекатаний з арматурної сталі для залізобетонних конструкцій. Технічні умови», ДСТУ EN 10080:2009 (EN 10080:2005, IDT) «Cталь для армування бетону. Зварювана арматурна сталь. Загальні технічні умови».
Інформація про спосіб надання зауважень та пропозицій до проєкту зміни до ДБН В.2.3-14:2006
Зауваження та пропозиції надсилати протягом 10 днів (до 22 січня 2024 року) у письмовій формі електронною та звичайною поштою:
Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури України:
01135 Київ, проспект Берестейський, 14 (юридична адреса);
miu@mtu.gov.ua
А також зауваження можна направляти на електронну адресу організації-розробника – ДП «ДерждорНДІ» - dornauka@dorndi.org.ua або відділу розробника проєкту зміни tscbk@dorndi.org.ua
Суміжні матеріали
- Перша редакція проєкту Зміни № 1 ДБН В.2.5-28:2018 «Природне і штучне освітлення»
- Зміна 1 до ДБН В.2.3-14
- Проект першої редакції ГБН В.2.3-37641918- 561:202Х «Мости та труби» Гофровані конструкції на автомобільних дорогах. Проєктування»
- ПРОЄКТ ДСТУ EN 13286-7:202Х «Суміші неукріплені та укріплені гідравлічним в’яжучим. Частина 7. Випробування неукріплених сумішей циклічним всебічним стиском»
- ТЗ на ГБН В.2.3-37641918-561:202Х
- МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ЗАГАЛЬНОЇ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ФІНАНСУВАННЯ РОБІТ З НОВОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА РЕМОНТІВ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ (перша редакція)
- ПРОЄКТИ МЕТОДИЧНИХ ВКАЗІВОК З ПІДГОТУВАННЯ ТИПОВОЇ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ДЛЯ ЗАКУПІВЛІ ПОСЛУГ З ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ТА МЕТОДИЧНИХ ВКАЗІВОК З ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ ПОСЛУГ З ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ
- ПРОЄКТ МЕТОДИЧНИХ РЕКОМЕНДАЦІЙ ЩОДО МЕХАНІЗМУ ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ ШТРАФНОГО БАЛУ ПРИ ВИКОРИСТАННІ КОНТРАКТІВ НА ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УТРИМАННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ ЗА ПРИНЦИПОМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЇХ ЕКСПЛУАТАЦІЙНОГО СТАНУ МР Д.2.4-37641918-ХХХ:
- Технічне завдання на розроблення проєкту Зміни № 1 ГБН В.2.3-37641918-555:2016«Автомобільні дороги. Транспортні розв’язки в одному рівні. Проектування»